viernes, 12 de noviembre de 2021

EL SENTIT DE LA VIDA

La pel·lícula ens reflecteix tot allò que conforma la nostra vida, com podria ser: la dedicació i esforç que fem per aconseguir les nostres metes/somnis, la generositat i la solidaritat enfront de l'egoisme, la importància de la família, de l'amistat, de l'amor...Els somnis que te el protagonista (George) i quan justament  comença a tenir falta de diners, es a dir, no anava bé econòmicament, que aquí es quan representa el dilema i la lluita que pot tindre una persona entre les coses bones i dolentes (el bé i el mal). Tot això el fa reflexionar sobre el valor que te la seva vida, perquè no te motivació ni ganes a causa del descoratjament que rep. El missatge final que vol donar la pel·lícula es basa en valors positius, que em de seguir endavant (tret dels problemes que tinguem) i la motivació quotidiana la trobarem deixant de banda aquests problemes i donar mes valor a la nostra vida i a tot el que ens envolta. 

Comparant com es la vida actualment i la vida de la pel·lícula, jo crec que depenent la persona el valor de la vida haurà canviat o no, perquè cadascú te diferents: punts de vista, opinions, valors... Per a mi si que a canviat una mica, ja que actualment valorem altres coses i no com abans. Li donem mes o menys importància a coses que abans tenien un altre valor o significat, perquè el concepte de vida durant el anys a anat canviant.

Símbols

Aquest símbol d'una família em representa la unió i l'amor (necessaris per portar una bona vida) Perquè durant el recorregut de la nostre vida ens acompanya i ens recolze la família. Per a mi es essencial. Potser per algunes persones la família no li dona sentit a la seva vida per diferents motius. També m'aporta confiança i seguretat, ja que si estàs passant per un mal moment o no tens cap mena de motivació, aquesta unió poc a poc et reconforta i t'anima a seguir endavant.




El cavall des de sempre m'ha aportat molta pau, confiança i motivació. Sempre serà essencial per a la meva vida. Perquè si estic en un moment que no trobo cap motivació o no tinc ganes de fer res, estar amb ells em fa sentir-me be i evadir-me una mica de tot, d'aquesta manera la seva presencia em fa sentir molt millor del que estava.
 




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vídeo símbols Sant Boi