viernes, 28 de enero de 2022

Paràbola

La paràbola que explicaré, es reparteix en tres personatges diferents. El primer es el fill 1 que es menys "responsable", l'altre fill 2 que ajuda i esta sempre amb el seu pare i per últim el pare. El pare l'hi dona part dels diners que l'hi toquen al fil1, aquests fa un mal us dels diners, es penedeix i decideix tornar a casa per demanar-li perdo al seu pare. Son pare reacciona be, no com ell esperava. Fa una mena de celebració per el simple fet de que s'ha adonat ell sol del que a fet malament. El fill 2 sent enveja, ja que ell ha fet sempre tot be, ajudant al seu pare i sen bon fill i no entén res la resposta del seu pare cap al seu germà.
Aquesta paràbola ens dona un missatge de com nosaltres mateixos ens gestionem el que tenim i el que necessitem. El pare ja tenia una idea del ma ús que feia el seu fill amb els seus diners. Per això quan el fill torna, ho celebra a causa de que el fill es va adonar ell sol del mal us que feia. Aquesta situació la podria relacionar amb algun moment donat amb el meu germà. Es un nen de vuit anys, i en segons quines coses no es gaire conscient, per això quan fa una cosa no gaire bona i s'adona el feliciten. Jo em relacionaria amb el fill 2 perquè la meva primera reacció es sense pensar, ja que ell esta aprenent i tot el que ha fet ell, també m'ho han ensenyat així els meus pares. Es una forma de educar-i  i sobretot que el mateix aprengui,
Com símbols vull destacar i mencionar els diners i l'acte que fa el pare.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vídeo símbols Sant Boi